5. huhtikuuta 2013

Aikuisopiskelija Arctic Powerilla

Hain koska tunsin Arctic Powerilla työskentelevän Uusipulkamon Markon entuudestaan ja huomasin hänen nimensä sähköpostiin tulleesta ilmoituksesta. Tiesin paikan kyllä jo entuudestaan koska olen tehnyt tänne putkityöt rakennusvaiheessa, olen aikaisemmalta koulutukseltani putkiasentaja.

Työskentely on ollut hyvin vapaata, minulle on annettu tehtävä ja olen saanut itse toteuttaa sen parhaalla tavalla. Haasteita on myös ollut, kuten tilanteet, laitteet ja kojeet mitä ei aikaisemmalla uralla putkiasentajana ole tullut vastaan. Hyvin on otettu osaksi työyhteisöä. On löytynyt kahvipöydästä paikka. Ei ole kertaakaan vielä ketuttanut aamulla nousta töihin.
Marko työskentelee Arctic Powerin labrassa

Työskentelen laboratorion puolella. Olen tehnyt lähinnä putkiasennusta eri projekteille. Laitteet tarvitsevat yleensä vettä tai lvi-tekniikkaa joten olen saanut hyödyntää omaa osaamistani. En ole oikeastaan ainakaan vielä opetellut uusien työkalujen käyttöä.

Odotan että saan omaan osaamiseeni päivitystä ja pääsen tekemään sellaista mitä ei tavallisesti putkiasentajan päivätyöhön kuulu. Aikuispuolella ei valitettavasti tiedetä Arctic Powerista juuri mitään, mutta uskon että heiltä löytyisi paljon annettavaa Arctic Powerille.


-Marko, rakennustekniikan opiskelija (talo- ja energiatekniikka), A501R10

Harjoittelija, projektityöntekijä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti